Lördag

Hej härliga lördag! Och vår! Fast nu ska jag förstöra det lite och berätta att jag hörde att det ska snöa imorgon! Åh vad länge sen vi hade snö! :P

På denna soliga dag tog jag tåget och sen promenerade en bit till ett köpcentrum där jag spenderade hela min eftermiddag. Jag gick runt i butiker och kollade efter bland annat vårjacka och ny väska. Men det hittade jag inte tyvärr. Fast jag hittade lite andra småsaker :) Kolla nedan.



Ett riktgit häftigt armband



och lite krita som jag kan leka med ^^



sen vill jag också visa upp vad mamma och jag åt till middag ikväll... detta måste nog vara en av mina favoriträtter. Bönsallad! Med fetaost. Supergott!! Prova!

Just nu sitter jag vid mitt lilla skrivbord och dricker kaffe och planerar min kväll.... ska jag titta på den gröna milen eller på millenium-serien? Ska jag spela in en av dem? Eller ska jag inte titta på nån alls? :P
Det är mitt lilla problem ikväll, men jag listar nog ut det ;)
Hoppas alla har det bra :)

Skrivet av: Kokorochan

Svar: Nej det är mina egna naglar jag målar på :D Det är därför jag måste måla med höger och vänster :P



Jag har tänkt göra det, så fort jag har börjat videoblogga ^^ det är lite lättare och visa på det viset ;)



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-20 @ 20:44:04
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: nea

åh jag ÄLSKAR fetaost!

2010-03-23 @ 18:06:31
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback