Om man tar en soffpotatisdag så tar energin slut

Giss vad jag har gjort idag?
Jag har suttit soffan heeeeeela dagen. Och bara tittat på filmer och serier. Låter inte det kul? eller passande för en söndag?
Kanske det, men just nu känner jag mig ganska seg och jag längtar efter min syster. Jag har en dag att vakna upp till imorgon och jag hoppas verkligen inte att den ser ut som vädret ser ut just nu.
*Suck*

Jag har bland annat tittat på Systrarna Brönte, Elegy, serien Kobato, serien Merlin, serien Vid Vintergatans slut och lite annat. Det är ju skönt att kunna sitta såhär careless en hel dag och bara göra det. Men jag tror att jag ska ta ett pass pilates efter middan för att jag har slut på energi. Energi behöver jag imorgon.




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback