Nybäddat!

Det är fredag och sängkläderna är nytvättade. Jag bäddade precis min och syrrans säng. Visst är jag duktig ;)



Min säng... med samma gamla sängkläder... Detta blårandiga är iallafall det jag använder mest. Jag har inget annat som direkt är mitt.
Syrrans är sötare och hon har två att välja mellan. Varför kan jag inte få såna här söta sängkläder? :P Dock har jag väldigt söta örngott, men båda är borta :(




Nu är det ju fredagskväll. Min kväll börjar nu med kaffe och sen lite god choklad förhoppningsvis. Sen blir det film och sen vill jag börja titta på en ny serie. Den heter Kobato.

Annat som har hänt idag:
Jag skickade mitt cv till en massa förskolor
Morbror hälsade på med en jättetjock bukett med blommor
Lillebror gick på disco med en stor kasse med en massa popcorn
Jag fick mina tågbiljetter till en resa jag ska göra i påsk

Nu önskar jag alla en trevlig fredagskväll :)


Skrivet av: Kokorochan

Svar: Japp, alla mina naglar är målade för hand :D men det är lite petigt när jag målar med höger, för jag är vänsterhänt :P



Kan inte ta av dom tyvär, men annars kunde du fått dom haha :D



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-20 @ 10:42:24
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback