Lera!

Tråkig föreläsning på förmiddan men på eftermiddan blev det lite roligare!
Min kurslärare tog fram en stor nyinköpt klump lera. Vi fick alla en egen liten klump med lera.
Uppgiften var att göra en människa.... som kunde stå på ett ben....
Men såklart skulle vi hålla på med dokumentation också. Men det var ju superkul!! Inte behöver man göra skolan till tråkig bara för att det är "skolan". ;P

Sen skulle vi ta hem lerfigurerna också... för att de skulle stelna och vi skulle dokumentera "processen". Nästa seminarium ska vi ta med gubben igen.
Såhär ser min ut ^^





Så nu står min snubblande ledsna gubbe i mitt fönster för att stelna :P

Strax kommer pappa hem och då ska jag fixa middag till honom och lillebror. Syrran är inte hemma och jag fixar nåt till mig själv lite senare... och mamma är på BB och träffar min nyfödda kusin (jag är så avundsjuk!!!).
Jag undrar vad jag ska göra sen :)
Hoppas alla har det bra ^^

Skrivet av: Liva

SV: Gör det frivilligt, för att jag vill åka dit massvis med gånger när jag blir stor och gillar modet och landet :)

2010-03-30 @ 21:39:23
URL: http://finlitendag.blogg.se/
Skrivet av: smäm

snygg :D

2010-03-31 @ 14:22:57
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback