K-ON S2



Gissa vad som är på väg!?!?
Jag vet inte riktigt vilket datum eller var, men säsong två av denna supersöta serie kommer komma nu under våren! Jag älskar den här serien och längtar att få se mer!
Jag fick reda på detta genom den här tjejens blogg :) som antagligen (?) hade fått information från den här bloggen.
Jag kan som sagt sitta och titta i timmar i sträck om jag hittar en bra serie... och när den väl ligger complete framme online så är det svårt att sluta ;) ^^
Jag rekommenderar verkligen den här serien (för den som är intresserad av den här sortens serier och stil)..... den finns hursomhelst här för den som vill se :) (första säsongen alltså, tretton avsnitt)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback