Basgruppsdag

Nu på förmiddan har jag varit på en basgruppsdag. Det innebär att jag träffar alla lärare som pluggar andra terminen, som jag, på Stockholms Universitet som har sin praktikplats i Väsby. Vi är ett gäng på femton personer ungefär och jag känner de flesta och hela mitt arbetslag är där också. Det är två lärare som håller i detta och de har ett väldigt roligt jobb.

Idag fick vi sitta och presentera oss för att lärarna vill lära känna oss bättre. Sen fick vi lite fika och sen satt vi och diskuterade dilemman från våra praktikplatser, ända fram till lunch då vi slutade. Jag hade iallafall väldigt trevligt och det var väldigt intressant.

Dessa slags möten har vi en eller två gånger varje kurs och dom är obligatoriska också... jag får alltså inte ett fullständigt betyg utan dem. Men det är inga problem att få sitta med ett par kompisar och dricka kaffe och sitta och snacka om dilemman i skolan och förskolan på en förmiddag någon gång i månaden :)



Alla fick ett sånt här fint block idag också. Jag valde rosa såklart ^^ annars fanns det blå, svart och vit. Dessutom sitter vi alltid i fina och bekväma lokaler och man känner sig verkligen speciell.
Tänk vad roligt det är att gå i skolan ;) 

Nu ska jag läsa lite kurslitteratur och dricka kaffe.
Hoppas alla har en underbar solig dag ^^

Skrivet av: Emma ♥

Hej! :)

Vill du vara med och tävla om en länk? Gå då in på min blogg och gissa rätt först på vem kändisen är!



http://puliemma.blogg.se/2010/march/guess-who.html



Kram

2010-03-24 @ 20:00:08
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback