Vira bruk

Roadtrip.
Jag, mamma och mina morföräldrar åkte på roadtrip med picknick i bagaget :)



Den stora gamla smedjan



Gammalt, lågt... såhär jobbade de på 1700-talet... när de formade järn.



Hjulen som fick allt i rörelse



En stor blåsgrej



ett litet litet hus som jag inte vet vad det är till för... dass? vedhögar?



ett ännu mindre hus...



så otroligt söta hus däromkring... man förvånas hur fort man kan komma ut på "landet" hemifrån ;P



Jag fick nästan spader så fort jag kom utanför dörren här hemma.. solen steker ju! Jag smälter bort!

Jag vet inte HUR jag ska klara mig i Marocko faktiskt :P Men syrran har sagt att det inte är en fuktig/kvav värme där nere som här i Sverige... så vi får se.

Tisdagskväll, vad ska man hitta på? :)





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback