Godnatt

Tjena!

Jag är nyss hemkommen från bion. Syrran, kompis och jag tittade på Sex and the city 2 tillsammans! Den var så bra och jag hade väntat på att få se den :) Det verkar som om nästan alla har sett den eller ska se den också...

Vi köpte godis på en mataffär först ;)



och vi satt i de mest sköna biostolar jag har nånsin suttit i!!! (Detta var på söder om nån vill veta)



Jag är så glad att vi gick på den här för den var så kul. ALLA sågar alla recensenterna för att de säger att den är dålig... smaken är som baken... den här var rolig :) 


Annars idag har jag promenerat till ett köpcentrum som heter stinsen och handlat två par shorts och ett par fina skor med kilklack ^^
Det är inte ofta en sån som jag hittar ett par superfina och sköna fin-skor i min storlek under tvåhundralappen så jag slog till! ^^

En annan sak som jag skulle vilja berätta är, som det var länge sen jag pratade något om, min nya kusin!
Jussteja, hon föddes ju inte för så länge sedan. Min andra kusin på mammas sida. Hon är så söt! Jag har träffat henne en gång.
Men bara en gång på grund av att hon har varit sjuk... väldigt sjuk faktiskt... jag vill inte berätta om det men det jag VILL berätta är att hon har skrivits ut för någon dag sedan och tydligen är hela familjen ute nu på landstället. Detta är sååå bra nyheter och så kul! Snart kanske jag får träffa henne igen! :D

Yay ^^  

Sen är det såhär va.... jag har sommarlov nu!! och jag satt och klagade på tåget hem från bion om att jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra imorgon eller resten av hela sommarlovet.
Så syrran och vår kompis (som ska till Marocko för tredje eller fjärde gången tillsammans nu) sa att jag borde följa med. Och vet du vad? Jag sa att det kanske inte var en sån dum idé.
Jag är lite uppspelt just nu men jag ska inte säga för mycket än, det kostar lite att åka flygplan och sånt vet du :)



Så detta är vad som har hänt. Jag är supertrött just nu så jag ska hoppa i säng. Får se vad man hittar på imorgon. 
Godnatt 



Skrivet av: kokorochan

svar: ja den är underbart söt :D <3



älskar stora surskallar 8D



kramar<3

/kokorochan

2010-06-08 @ 14:13:30
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: kokorochan

svar: eller hur, de är bara negativa hela tiden D:



kramar<3

/kokorochan

2010-06-08 @ 14:15:14
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: simone

vad sköönt med en tom salong :d

2010-06-09 @ 14:07:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback