Rensa ogräs

Hejsan. För en stund sen kom jag hem från mormor och morfar. Jag och lillebror stod på knä i trädgården och på grusplanen och drog bort all ogräs vi såg :P

Vi fick en slant som räcker till en biobiljett ^^ Jag vill se den nya Twilight-filmen, undrar när man kan gå på den :)

Här är en bild från midsommarfirandet hemma hos min mormor och morfar förra året. 



Det är den enda jag har hunnit göra idag :P Jag vaknade klockan 11 och sen tittade jag på en film och sen stack jag dit. Det känns som om jag vänder på dygnet... jag brukar inte kunna sova så länge egentligen.

Jusste. Igår var jag ju på tjejmiddag. Det var riktigt trevligt. Vi var fyra tjejer. En av min och syrrans gemensamma kompisar hade sin son med sig. Han var såååå söt ^^
Trevlig kväll och god middag, hoppas vi kan göra det fler gånger :)



Vi poppade lite popcorn också efter mamma och son hade gått hem.



Nu är det ju snart kväll och fortfarande ska jag inte göra nåt speciellt.
Väldigt vad sötsugen jag är nu... :P

Hade bra sålänge :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback