Måndag

Halloj!

Dålig uppdatering, men igår var ingen bra dag.
Idag har jag promenerat runt inne i stan. I Gamla stan och Kungsträdgården :)

Det har ju regnat i flera dagar nu :/ det är ju inte kul att starta sommaren på det viset... att man måste ha jacka och långbyxor och så...



Det var rätt mycket turister och en hel del grejer på gång runt i stan idag. Härlig musik i Kungsträdgården..
Här satt jag och vilade en stund, då kom en parad med hästar ^^



Man kan spela golf i Kungsträdgården...



Bra promenad. Jag behövde det.

Nu är jag hemma och ska inte göra något speciellt. Ikväll ska jag på tjejmiddag ^^ det ska bli trevligt :)

Jag har hållit på med min nya design en hel del. Men jag får inte riktigt till det än. Det är en hel del jobb.

Jusste... när jag vaknar varje morgon är jag alltid torr i munnen. Jag vet vad det beror på och det enda jag kan göra är väl egentligen att bara borsta tänderna...
Men eftersom jag har tandställning blir det ännu värre för då lyckas jag få såna märken i läppen som ibland blir sår :/ INTE skönt! 



Vad skönt det ska bli att få ta ut den om ca ett år! Jag tycker mina tänder ser raka ut NU, men jag har bara haft den i lite mer än ett halvår nu.... *suck*

Ha en fin dag :) 


Skrivet av: Kokorochan

svar: det gör en ledsen faktiskt :( nu ställde ju tjejerna upp att vara med i programmet, men tänk andra som tittar på det då! De kanske kommer att må dåligt över deras utseende och vilja vara sådär "perfekt" :(



kramar<3

/kokorochan

2010-06-15 @ 07:59:55
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback