Sommardag

Jag satte mig ute på en gräsmatta i eftermiddags.
Eftersom jag vaknade ganska sent idag och inte vill vara ute i solen då den är som farligast, kom jag utanför dörren vid tre. Men det var ju jättevarmt ute ändå! :D
Jag hade klänning på mig idag ^^ somrigt och fint..



Jag vet.. jag sitter i skuggan, men jag vill inte bränna mig och det går faktiskt inte att läsa i en bok när solen skiner så mycket. Det är varmt i skuggan också ;)

Vad gör folk nu egentligen? Jobbar? Har semester? Utomlands? Hos släkten? Eller bara utomhus?



Det som händer nu är... Lillebror åker på läger imorgon, syrran är hos sin kille.... jag har tandläkartid och ta-spruta-tid i veckan och pappa får semester snart... pappa vill åka till farmor och jag är nog den enda som skulle kunna åka med...
Annars har jag allmänt tråkigt. Jobba? Ta körlektioner? Just nu säger jag bara SUCK! Vad är det för fel med att ha sommarlov? ;D

Hoppas alla har haft en fin midsommar och har fina soliga dagar :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback