Ny design?

Jag har funderat på det här ett tag. Det var länge sen jag höll på med min bloggdesign. Sist jag höll på med det så var det lite strul och det tog lång tid... så jag bara suckade och var lättad att slippa göra det igen på ett tag. Eller det är ju egentligen inte meningen att man ska byta design regelbundet eller nånsin tycker jag egentligen. Men nu så är det så att jag har tröttnat lite på min design och nu till sommaren vill jag ha mer glada och söta färger :)

Men jag har inte riktigt tänkt på hur det skulle se ut. Jag vet att det finns hemsidor där man kan hitta färdiga designer och headers och så... men jag vill ha något eget, något speciellt för min egen blogg. Designen jag har nu + headern har ju jag gjort själv, även om mycket är kvar från blogg.se's egen bloggdesign. 

Jag får fundera lite mer på det här och berätta mer när jag har kommit fram till nåt.... annars är förslag välkomna.





De här är bilder snodda från http://www.snyggareblogg.se/



Skrivet av: Soraya

Jo jag har haft två bloggar, men har typ alddrig skrivit haha. :) ja jag kan skicka dom till dig!

ja, visst är den fin? fanns inte min storlek heller :(

2010-06-11 @ 15:13:52
URL: http://nattstad.se/sorayaa

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback