Jasmine

Dags för en ny disneyprinsessa tycker jag! :)

Som vanligt har jag hittat/valt ut favoriter från en sida som heter deviantART. Där finns biljontals fina grejer att titta på. Bland annat olika fanbilder/tolkningar av Jasmine. Länk finns i min högerspalt. Här kommer hon! :)

Förresten, lyssna gärna på den här låten från filmen medan du tittar (disney-tönt en gång, disney-tönt för alltid)
;)




av: klnie

av: amypaulson

av: oO_Fotisha_Oo

av: steevinlove

av: kitsunedajfox

av: madmoiselleclau

av: madmoiselleclau

av: jtgraffix

av: Yoell

Visst är det lite roligt att titta på såna här bilder? ;)
Jag tycker iallafall att det är roligt att leta efter fina bilder som de här.

Ha en fin söndagskväll 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback