Godkväll

Vilken dålig uppdatering det har varit. Jag har varit ute på ärenden eller tittat på serier. Inte så mycket annat... så jag har väl ingen ursäkt för att inte ha bloggat :P (jag har köpt solskydd idag!!)

Men när solen skiner har man ingen lust att sitta vid datorn hela dan.. men när jag väl sitter vid datorn vill jag helst ta vara på min tid och titta på serier som jag annars inte hinner. (Jo klart jag hinner men jag brukar inte hinna titta på serier i timmar i sträck :P )
Nu har jag tittat färdigt på Gossip Girl, väntar till nästa säsong... och nu har jag börjat titta på True Blood. Igen! Jag har redan sett 1a och 2a säsongen för länge sen men nu har tredje säsongen börjat visas så jag tänker börja om från början för att friska upp minnet ;) Den serien är såå bra :D 
Rekommenderas! Länk till var man kan titta finns här

Förresten, det verkar som om min familjesemester har börjat planeras. Vi ska hyra lägenhet i Göteborg och gå på liseberg och allt annat den älskade staden har att erbjuda! :D

Ha en fin kväll 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback