Första doppet

Idag har jag badat! :D
Första doppet i år! Så härligt men så kallt! :P
















Annars har jag tittat på Viktorias bröllop!!! :D

Jag tycker det är så löjligt med de som tycker att man har gjort det till en för stor grej... Såklart ÄR det en stor grej. Varför får man inte fira KRONPRSINSESSANS bröllop med Daniel. Det ÄR stort. Och riktigt roligt att titta på :D 

Jag missade vigseln men det spelades in här hemma så jag ser mer på det senare :) Nu är jag fullt upptagen med att titta på middagen.

Viktoria är så fin och hon ser ju så otroligt glad ut! Åh vad glad jag blir tillbaka. De ser så fina ut tillsammans ^^ Nu undrar jag när det kommer barn ;)

Är det inte nån annan som sitter bänkad framför tvn och tittar? ^^ Det här är ju kul att titta på ^^

Ha annars en fin kväll 


Skrivet av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:47:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback