Före och efter

Så! Nu tänkte jag visa bilder på klänningen som jag har hållit på med ett tag. Före och efter.

Som man ser tog jag bort den nedersta kanten, som var orsaken till att jag ångrade mig nästan varje gång jag tog på mig den.
Men jag hittade den för bara 100 kr i nån okänd butik i Övik tror jag och har tänkt hela tiden att om jag inte skulle gilla "ballongen" så kunde jag lika gärna göra något åt den nån dag. Och det har jag gjort nu! ^^



Visst blev det fint? :) Dock hade jag inte den här på mig idag.
Jag hade ju kämpat för att få färdigt den till idag men sen ångrade jag mig hehe 

berättar mer om idag lite senare.... tänkte ha lite lördagsmys nu och det är en thriller som jag vill se på tv om någon timme ^^ 

Ha en härlig lördagskväll 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback