Exempel på ny design

Godmorgon.
Jag har funderat lite på min design... jag tror jag vet ungefär hur jag vill att det ska se ut. Jag har ritat upp lite i paint nyss...

Fast det ska såklart se lite mer professionellt ut än som det gör på bilden... och sen ser det så himla töntigt ut med alla rosa färger.... jag kanske ska lägga in nån annan färg istället... så ingen tror att jag är en liten tolvåring som älskar barbie hehe :P

Men lite mer glada färger som jag sa förut... och sen kommer jag inte göra så mycket med typsnittet... det är mest färgerna som jag vill ändra egentligen. Bakgrunden kommer nog ha lite mer mönster i sig....



Men inget är klart ännu. Jag grubblar fortfarande :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback