Det regnar!

Godmorgon! :)

Det känns som lördag eller söndag idag... och igår var det fredag :P men så är det inte va? Fast det spelar ju ingen roll för jag har sommarlov och inget att passa direkt.


Jag satt uppe till tolv igår igen som många kvällar nu. Det är då jag brukar bli trött.
Igår kom ju min syrras pojkvän hit. Han bor på västkusten och bilade hit efter jobbet igår. Och som alltid är han lika pigg, snäll och glad :)

Det regnar idag! Det är ju lite mysigt tycker jag. Men inte så kul för lillebror som ska till Gröna Lund idag. Han gick precis för att möta sina kompisar. Syrran och hennes kille åkte också precis iväg, de åkte till ett köpcentrum och är nog borta under dagen. (är det konstigt att jag inte nämner några namn?)
...och jag stannar hemma. Vad ska jag annars göra? Gå på promenad i regnet? Nja, jag blir nog kvar inne idag.

Ha en bra dag så hörs vi senare 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback