Bilder från midsommarafton

Årets midsommarafton firade jag med mamma, pappa och lillebror. Alla andra var borta.
Vi åkte hem till min mormor & morfars hus (som stod tomt för de var borta över helgen) och hade med oss mat. Det är i stort sett det enda...

Jag lånade en söt kjol från syrran :) midsommar handlar om färger och blommor tycker jag ^^





God mat! och sen tårta på det! jag gjorde tårtan ^^



och sen GLASS på det!! :P



Sen har jag inte så mycket mer att visa...

Idag vinkade jag av lillebror klockan 8:00 på morgonen, han åkte iväg på konfirmationsläger med sex andra deltagare. (Väldigt få deltagare) När jag åkte på konfaläger var vi säkert sex st i vårat sovrum bara. Men åh vad kul vi hade. Jag vet inte det här med religion... brukar inte tänka så mycket på det, men jag är iallafall konfirmerad.

På söndag ska jag och pappa antagligen åka upp till farmor. Farmor bor i en liten röd stuga i landskapet Ångermanland. Det ska bli kul, men lite konstigt att det bara är jag och pappa som åker.. kanske syrran följer med. Träffa släktingar och bada hoppas jag på :)

Ha en fortsatt fin dag :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback