Utslagen!

Jag känner mig helt utslagen!

Efter att gästerna hade gått så gick jag och vilade en stund på min säng... och jag sov fram till nu.... någon timma... och jag känner mig fortfarande som om jag behöver sova igen. Helt utslagen och trött och seg!
Allt på grund av värmen!

Annars har vi haft det riktigt trevligt idag och lillebror var riktigt fin idag. Här är två bilder.





Det finns fler bilder :)

Sen hade vi ju nykomlingen i familjen med oss. Min lilla kusin på tre månader. Hon är ju för gullig! Så kul att hon var med... så kul att vi har en ny medlem på sådana här events!

Som sagt är jag utslagen och nästan hela familjen också. Vi gör nog inget annat än att ta det lugnt ikväll :)

Hade bra sålänge 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback