Städning

Shiet vad mycket strumpbyxor jag och syrran har samlat på oss..



och behöver någon av oss såhär många? NEJ!

Helt sjukt... jag vill nog slänga mer än hälften... fast det är väldigt många som inte ens har använts.

Det är storstädning i mitt och syrrans rum (ett rum) och jag har redan sorterat ut en del i garderoben... Nu är mina tröjlådor inte överfulla längre. Av två lådor är en bara halvfull... det är ju bra. Skönt!



Skönt att få ordning bland grejerna.

Vi städar för att vi ska ha kalasmottagning hos oss nästa helg. Lillebrors konfirmationskalas. Då ska det vara städat... och jag passar på att städa i garderoben också. Även om det är riktigt jobbigt!

Hörs senare :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback