Pang

Hej!

Det är så himla många bilder att visa! Jag tittade just igenom alla och jag bara suckar och undrar hur jag nånsin ska orka ladda upp bilderna :P

Men under tiden jag trixar med mina bilder vill jag berätta en liten rolig sak.

Det här trodde jag inte skulle hända mig! xD Men i vår lägenhet som vi hyrde under vistelsen i Göteborg, hade vi ett uterum.
Vi hade lägenheten på hörnet och det ligger precis vid gatan. Man kunde ha öppet från vardagsrummet ut till uterummet som kunde vara öppet mot gatan.



Den här glasdörren hade vi ofta öppen. 
Kom nu inte till det roliga innan jag har berättat ;)

En gång var den stängd....
och jag skulle ut i uterummet och var helt inne i en grej jag hade i handen (jag tittade alltså ner)
och PANG sa det mot huvudet när jag gick in i glasdörren!!



Tänka sig va! Det har jag bara sett på video på tv och på youtube där folk har gått in i glasdörrar och annat! Men inte trodde jag att JAG nånsin skulle göra det också! xD

Min reaktion efter jag hade dunkat in i glaset var förvåning och skratt! xD





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback