Mer bilder!

Oj, jag har egentligen inte alls lust att sitta och göra det här nu :P för att det tar alltid så sjukt lång tid att ladda upp bilder på blogg.se....  Men jag gör det nu ändå :P

Nästa bild är tagen hemma hos min ena faster. Hon är supergullig och är minst lika intresserad av barn som jag är! Hon jobbar/har jobbat inom det området. Så snäll och söt person ^^ Fast bilder på släkten visar jag inte, det är för personligt för mig :)
Här är en bild på en stor lax som min fasters man fiskade upp... det tog tydligen två timmar...



En annan dag åkte vi till Junsele där en av pappas äldsta kompisar bor.... när pappa körde lastbil var han chef för pappa :) Vi hälsar på dem lika mycket som farmor och de är jättesnälla och trevliga. Pappas kompis har barnbarn som också är tvillingar, de är tre år yngre än mig och syrran.
I år övningskörde jag och syrran dit. Det gick förvånansvärt bra! ^^ (syrran på bilden)



En annan dag efter det åkte vi och hälsade på vår enda "riktiga" faster. Det var riktigt länge sedan så det var kul att se henne igen. De hade nyligen fått en liten krabat på 15 månader. Han ser inte ut som en valp men han betedde sig verkligen som en! Han välkomnade oss med att hoppa och studsa och nafsa på oss! :D
Så söt!





På hemvägen igår stannade vi utanför Sollefteå där en annan faster bor. Hon har en jättestor trädgård och jättemånga fina blommor :)







Så! Tro det eller ej men mer bilder än så har jag inte tagit uppe i norrland under de här dagarna!
Jag har haft det jätteskönt! Sovit länge på morgonen och träffat släktingar, badat, läst och bara struntat i allt annat :D Det är skönt att koppla ifrån ibland.

Men nu är jag ju hemma men det är fortfarande ganska lugnt. Lite städ och lite tvätt, annars händer inget fram till lillebrors konfirmation på söndag. Sen sticker jag ju iväg på tisdag igen.

Jusste! Jag var till vårdcentralen idag och tog en spruta!
Åh! Jag som verkligen avskyr sprutor! Så jobbigt och hemskt! Det var numer 2 av 3 av twinrix-sprutan mot hepatit A och B som jag tar för att jag åker utomlands. 
Jobbigt, men det gick bra.

Nu är det ju fredagsmys på gång :D

Ha en fin kväll 


(en bild på mig i bilen på väg hem igår)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback