Hemma!

Hej bloggvärlden!
Nu är jag hemma igen efter en liten semester uppe i norrland! 

Jag ska och vill berätta om allt som har hänt de senaste dagarna, men det blir imorgon, för jag är helt slut! Tänk dig att spendera en hel dag i en bil utan ac när det är 30 grader i skuggan!! Inte kul!! =P

Men jag kan säga att jag har haft det riktigt roligt och riktigt trevligt. Badat och skrattat och tagit det lugnt. Skön minisemester med syrran och pappa.

Det blev en dag mer än planerat. Men det var bara skönt. Men nu är det skönt att vara hemma också. Någon har städat här hemma så det är ju trevligt ;)

Hoppas alla har haft det bra och inte saknat mig för mycket ;)

Vi hörs senare! 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback