Göteborg

Ja här kommer några bilder från första dagen i götet.

Vi åkte i tisdags och det tog inte så lång tid som jag hade förväntat mig. Sånt här väder var det på vägen.



Vi stannar ganska mycket när vi åker så långt... käkar lunch och sånt. Här har vi stannat vid en kyrka... ett kloster har legat här förut och det är en stooor och fin kyrka.



Lägenhetens badrum... ett stort fönster är ju bra att ha i badrummet... såklart vill man ju att folk ska titta in när man sitter och skiter...



Här är uterummet.



Första dagen besökte vi ett världskänt skepp. Det byggdes för länge sen och sen skönk det, också byggde de upp det igen för inte så länge sen.
Jag tror det var år 2005 skeppet seglade till Kina. Det tog typ 1 år eller hur det nu var... lite coolt, det var väldigt stort i Kina iallafall.





Lite kul att se.
Det är 80 personer som jobbar och bor på båten har jag för mig. Häftigt jobb.





Jag var också med på bild.



Sen gick jag och lillebror på liseberg resten av dagen.



Helt slut efter den dagen!

Jag tror att lillebror tycker om att åka karuseller mer än jag!! Ingen tvekan. Jag börjar bli gammal! :P

Mer bilder kommer!! Jag tar lite åt gången bara :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback