Goda nyheter!

Yay! 

Tandläkartid idag. Min tandläkare (eller reglerare kallas han väl egentligen) satte in en ny grej som gör skitont just nu.. men det var inte den goda nyheten. Den goda nyheten är att det antagligen bara är ett halvår kvar tills tandställningen åker ut!

Jag trodde det skulle ta längre tid, men för mig har det gått snabbt och bra... vad härligt! :D



Nåt annat kul som har hänt är att jag gick på bio idag!
Fick se Eclipse! Såg den med syrran och en kompis. Den var ju jättebra! 

Nu får man inte äta godis ifred heller... ;)



Delade med mig lite ;) 

På hemvägen fick vi syn på dehär!! Vilken fin syn!!




Nu är det strax läggdax.. imorgon ska jag städa och lägga kläder i tvätten... för på lördag åker jag upp till farmor i några dagar!! 
Jag, syrran och pappa åker. Ska bli så skönt att komma iväg någonstans äntligen.

Jag kommer inte ha tillgång till någon dator där uppe och jag konkar inte heller med mig min dator så det bli blogg-uppehåll från lördag till onsdag

Hoppas alla klarar sig utan mig då ;) sitt inte i ett hörn i mörkret och sura... går ut i solen och bada.... för det tänker jag göra! ^^

Ha det fint sålänge. Hörs imorgon. Godnatt!



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback