Strumpbyxor

Ojdå, jag hade visst inte skrivit det där inlägget jag sa att jag skulle skriva. Sen blev klockan bara över åtta på kvällen :P

Jag har hunnit skriva färdigt min examinationsuppgift samt lämnat in den vilket blev slutet på den kursen. Nu ser jag bara fram mot nästa kurs som är lite längre och förhoppningsvis mycket roligare.... jag tror att tiden flöt förbi för jag har slappnat av och inte kännt att jag har några plikter pågrund av detta. Dock har jag en minigrej att skriva på en A4 men den känns inte så viktig.

Tidigare idag gick jag på stan efter inlämningen på skolan, då hittade jag dessa roliga strumpbyxor. Jag tog dem direkt ^^ planerar att använda dem på en kommande fest ;)


Image and video hosting by TinyPic

Ikväll blir det väldigt lugnt, en film eller något annat trevligt.


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback