onsdag kväll

Hej snöstormiga sverige.... du är inte så rolig när man inte har satt på sig mössan eller den varma jackan eller en fungerande halsduk....

....därför var det skönt att ställa sig i en varm dusch när man kom hem :)

Idag var det ett givande seminarium... för en gångs skull, så vi fick saker gjorda och jag har nu igen lite saker att göra. En miniläxa plus en del att läsa och lite mer att skriva. Som tur är så kan jag använda allt jag skriver nu till examinationen lite längre fram. Den ska vara på ca 3000 ord! Det är jag lite osäker på hur det kommer gå.

Jag tänkte egentligen skriva om nåt roligare idag.. lägga upp bilder eller nåt roligt. Men idag har jag inte varit så glad så näe... Imorgon är jag ledig så jag får sovmorgon och blir nog lite gladare då. Vi får se vad som händer då.

Ikväll ska jag titta på Andra Avenyn, det var jättespännt i slutet av förra avsnittet så jag är ivrig att se nästa. Efter det funderar jag på att kanske ta denna kväll ledigt från allt pluggande och se på film.... eller så kanske jag får skuldkänslor och börjar läsa i mina böcker. Jag får se vad det blir :P

Jag började frysa så mycket så jag har på mig dubbelt av allt just nu; byxor, tröjor och strumpor ;) det är väldigt skönt + så har jag inlindat mig i en varm filt.... nu mår jag gott i värmen från tidigare i snöstormen. (Visst det är fint med snö men jag trodde det skulle bli vår nu så jag ville egentligen inte ha mer snö....)

ha en bra kväll :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback