Ny vecka

Ja nu är det måndag och start på en ny vecka. Det tänkte jag inte på imorse när jag vaknade. Mamma väckte mig.... hon drog upp persiennen och nöp och tryckte på mina tår... väldigt jobbigt sätt att vakna på, jag förstår inte heller varför hon väckte mig eftersom jag bara ska vara hemma idag.
Jag ska vara hemma idag och plugga. En liten grej på en A4 eller två ska jag skriva och imorgon ska jag träffa mitt lilla arbetslag och diskutera vad alla har skrivit.
När allt detta har hänt (förhoppningsvis händer det) så kan jag tänka mig att ta det lugnt på tisdag eftermiddag/kväll och lägga upp bilder från lördagens händelser. Jag frågade nämligen ett antal personer om jag hade deras tillåtelse att lägga upp bilderna på nätet så det kommer upp ett par fler bilder nu än vad jag brukar lägga upp.

Så... nu är det kaffe och ett tråkigt arbete att göra :P
Hade bra sålänge :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback