Mina hjältar

Jag hade tänkt göra ett Porslinsdockor-inlägg... så jag funderade först lite på det... jag har redan pratat och visat upp mina dockor (dock har jag inte detaljerat pratat om dem men ändå..) så jag tänkte hitta porslinsdockor på nätet, sådana som säljs eller bara bilder på samlingar. MEN! Jag hittade ingenting! Det är superdåligt.
Visst finns det många dockor därute, på blocket och tradera och massa bilder på google och sånt, men INGEN var en sån docka som jag har eller en sån som jag skulle vilja ha. Eller jo... det var EN som jag ville ha men det var en såld docka.
Typiskt vah... det enda jag kan göra är att gå på loppisar. Men det får bli till sommaren. Då brukar jag och mamma gå på många loppisar. De flesta av mina dockor är köpta på loppisar. Det är bra, då hittar man de finaste och dessutom kan man få de billigt för en hundring ungefär.

Så... det får bli ett annat inlägg istället. Nåt annat jag tycker om. Jag tänkte lägga upp nästa disneyprinsessa men jag tror att jag skjuter på det... så får du och jag nåt att se fram emot.. :)
Nå vad sägs om mina hjältar från alla serier och filmer jag har sett? eller åtminstone från ett urval av dem...
Här är bilder på några av mina favoriter :) (serien eller filmens titel står under bilden)

Image and video hosting by TinyPic

K-ON (serie)

Image and video hosting by TinyPic

LoveCom (serie) Det är favoriten av favoriterna, den kan jag inte slutat titta på :)

Image and video hosting by TinyPic

Kicki's Delivery Service (film)

Image and video hosting by TinyPic

Itazura na Kiss (serie)

Image and video hosting by TinyPic

Clannad och Clannad After Story (serie) Den är lång och man har bara lust att se den en gång, men helt klart ett måste även om man vill glömma en del saker och den är lite sorglig.

Image and video hosting by TinyPic

Michiko to Hatchin (serie) En annorlunda serie.

Image and video hosting by TinyPic

Det levande slottet (film) Måste ses!

Image and video hosting by TinyPic

My Neighbor Totoro (film) söt, rolig och spännande, måste också ses

Image and video hosting by TinyPic

Tokyo Godfathers (film)


Nu är det slut på rundturen bland mina hjältar. Men det finns mer kan jag helt säkert säga.

Om du är sugen att se på nåt av detta så kanske jag kan hjälpa dig. Filmerna har jag laddat ner... så det får du klara dig själv. Men serierna kan du hitta här eller här eller här eller på youtube. :)

Det här är en del av mitt liv ;P och jag delar gärna med mig av det haha ^^

Godkväll :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback