Lördagen i bilder

Jag kan inte garantera att bilderna berättar vad som hände under kvällen, men det är iallafall bilder tagna från en väldigt rolig kväll :) (eventuell text/förklaring för bilden står över bilden)


Under ja må han leva.... födelsedagsbarnet Johnny sitter där i mitten
Image and video hosting by TinyPic

mitt emot mig satt syrran plus två roliga killar; Simon och Jens (när man anlände till festlokalen fick man en rolig namnskylt med rött band)
Image and video hosting by TinyPic

alla blev bjudna på tacobuffé och efter det kaffe och tårta :)
Image and video hosting by TinyPic

syrran och vår gemensamma kompis Saana
Image and video hosting by TinyPic

och här sitter jag
Image and video hosting by TinyPic

födelsedagsbarnet ^^
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

här kommer en rolig mössa fram :P först att prova är Fredde
Image and video hosting by TinyPic

sen får Simon den på sig ^^
Image and video hosting by TinyPic

två jättesöta och roliga tjejer som jag tyvärr bara träffar när Johhny har fest :P
Image and video hosting by TinyPic

Johnny och hans roliga kusin
Image and video hosting by TinyPic

fredde och robin... riktigt trevliga och roliga (är sysslingar också om jag inte har fel(?) )
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


.....och nu är det slut. Det finns förstås fler bilder men de här är de jag bjuder på ;) Det var en otroligt rolig fest och jag tackar och bugar snälla Johnny som bjöd mig på den :) det här vill jag göra igen :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback