Hej!

Jag tittade nyss på en film som heter Jakten på lycka (the pursuit of happiness) med Will Smith. Det är andra gången jag ser den och jag grät på slutet den här gången också, den är så fin och man blir så glad. Se den! :)

Annars har jag idag varit i stan och mött upp en tjej som ville köpa ett par av mina böcker och det gjorde hon också. Så nu är jag plus en slant och minus ett par onödiga böcker :)

Ikväll ska jag ut och promenera med mina föräldrar på föräldravandring. Det innebär att skolan (min lillebrors skola) har bett föräldrar gå ute på kvällarna omkring i området och se till att allt är bra. Jag har ändå inget annat för mig så jag ska ta på mig varma kläder och ge mig ut på promenad i kylan på fredagkväll ;)

Hoppas alla har en trevlig kväll :)

Image and video hosting by TinyPic

lyssnar på den här härliga snubben just nu :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback