Baka kaka

Hello!
Idag har jag bakat! Jag satt här och gjorde inget speciellt och tänkte att jag borde göra något. Pappa har namnsdag idag (+ lillebror som heter samma sak i mellannamn) så jag tänkte att jag skulle kunna baka något. Det är ju alltid uppskattat.
Det blev en klassisk kladdkaka. Den ska svalna nu och sen ikväll smälter jag lite choklad och ringlar över... det blir en god efterrätt ^^

Image and video hosting by TinyPic

Nyss la jag in vovven i tumlaren... stackaren. Han var tvungen att tvättas så idag la mamma in honom i tvättmaskinen (han hade ramlat på golvet och blivit dammig, inte kan jag ha honom i sängen då...) och så kom han ut alldeles blöt. För att förhindra mögel så tumlas han nu. Usch vad obehagligt att stoppa in sin lilla vovve i den där maskinen. Han kanske är jätterädd!
Men nu blir han iallafall ren och fin igen.

Jag kan visa senare ikväll hur min fina kaka blev... den smakar säkert jättegott! ^^


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback