Armband

Hej!
Jag har haft en ganska vanlig dag. Först vaknade jag av den allt för höga signalen från mobilalarmet klockan nio. Jag hoppar till varje gång men jag vill fortfarande somna om efter det :P Iallafall åt jag frukost plus tidig lunch och sen stack jag till skolan på den första föreläsningen för den här kursen. Den var helt ok men jag brydde mig inte om att anteckna eller fördjupa mig på något sätt. Sen stack in till stan och impulsköpte ett armband. Jag var inte direkt ute efter något speciellt, men jag hittade ett superfint armband på halva reapriset. Helt klart värt det :) Såhär ser det ut.

Image and video hosting by TinyPic

Jag föll för färgerna och för den roliga lilla skon, klänningen, nyckeln bl a ^^.......

När jag kom hem var det inte långt kvar till middag och nu när middagen är över så ska jag dricka kaffe och titta på en serie som jag började titta på igår :) den heter Skip Beat! och du kan hitta den här :)
Inga speciella planer för imorgon förutom skola på förmiddagen.
Trevlig kväll :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback