tjugo minus och tygskor

Jag känner inte mina tår!
Räcker det för att beskriva min dag? :P
Jag gick upp tidigare idag för att hinna med ett tidigare tåg ifall det var förseningar. Vilket det var, är... Så jag hann med föreläsning och seminarium.
Jag har hela veckan planerad nu. Det finns nåt att göra varje dag. Jag kan punkta upp det:

Imorgon: 8:00 Träffa mitt arbetslag, 9:30 Träffa min handledare på förskolan där jag ska praktisera, Eftermiddag skriva på läxa
Onsdag: 8:50 Tandläkaren, 13:00-16:00 Seminarium
Torsdag: Fältstude på två förskolor från 9:00
Fredag: skriva ihop uppgift om fältsudien under dagen med arbetslaget

Kul va? Och nästa vecka börjar praktiken vilket betyder att jag ska vara på förskolan från ca nio till tre. Vilket för mig betyder jobbigt! Jag är inte van med sådana tider. Jag är van vid några timmar på förmiddagen eller eftermiddagen högst tre dagar i veckan.

Nu är det varm mat och varma kläder som gäller. Sen ska jag mysa upp nånstans med nåt varmt att dricka och se på den absolut superspännande och superbra serien jag började titta på igårkväll. "bara ett avsnitt till" så går det när det finns tillgängligt ;)

Hoppas alla är varma om fötterna ;)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback