Fredag

Hej.
Idag har jag bara skrivit på min hemtenta om du skulle vilja veta. Fast jag var till centrum en sväng också och köpte svartvinbärssaft till mamma. Annars har det inte hänt så mycket.
 
Förresten, imorgon.... så ska vi fira min lillebror som fyller 15 på söndag. Mormor och morfar + morbror och kusin kommer för att äta middag och tårta :) Det blir skoj. Och sen melodifestvalen på kvällen.... :) jag kanske ska titta på melodifestivalen tillsammans med några kompisar då. Med det gamla gänget. Jag är så glad att vi fortfarande hänger ihop.

Nu till något helt annat.
Titta här vad jag hittade ^^

                    

små söta smilysar som jag hade liggandes på datorn ^^


....och till slut en stor kram till David som fyller år idag! ^^



Hoppas alla har en fin fredagskväll :)


Skrivet av: Trees

Ja, jag har fixat jobbet själv, genom olika hemsidor där man lägger upp en profil, och så kan man söka på familjer, och familjerna kan söka på dig! Man behöver ingen utbildning, du bara skriver dina erfarenheter med barn och det kan vara allt från jobb på dagis, till barnvakt åt ditt syskon/kusin. :P Skulle du vilja testa på de?

2010-02-13 @ 11:41:13
URL: http://mangofisk.se
Skrivet av: Leia ♥

Låter som en mysig helg :)

2010-02-13 @ 12:19:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback