godkväll och godnatt

Nyss kommit ut från duschen och tagit mig en kopp kaffe. Pluggandet tar nog slut nu för idag. Imorgon ska jag till skolan på ett seminarium. Känns inte som om det är så viktigt men jag måste ändå gå, sen är det bara raka vägen hem och fortsätta skriva på arbetet.

Jag är så himla godissugen! (chokladsugen.... det är nästan det enda godis jag äter) och jag tänkte gå ner och köpa mig nån kaka men jag glömde bort och nu kan jag lika gärna strunta i det och göra det imorgon istället ^^
Men idag la mamma fram tidningen och slog upp en artikel på en hel sida som handlade om nåt med godissug och hur man ska göra för att få det att försvinna osv...  Hehe och jag som faktiskt satt och tänkte på godis. Mamma vet allt, men ibland är det inte så kul hehe...

Nu tänkte jag sätta mig och titta på nästa avsnitt på en serie som jag följer på http://ch131.com/ som heter Men of a certain age. Den är jättebra! ^^
Sen går jag nog och lägger mig... ska ändå upp 06:30.... fast jag läser nog nåt kapitel ur min bok först :) Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami. Brukar alltid läsa innan jag går och lägger mig. Jag är just nu på sidan 479 av 741 ;)


huvudpersonerna i serien


och här sitter de på sitt favoritställe (fast med en annorlunda bakgrund ;P )


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback