Melodifestivalen

Jag gick ut i snöstormen för att ta mig hem till min kompis, där vi skulle titta på melodifestivalen. Usch vilken snöstorm! Jag fick dra upp fötterna till hakan för att komma fram samtidigt som jag skulle se till att jag inte halkade. Sen blåste det snö (hård snö) rakt i ansiktet på mig. Även om jag böjde på huvudet och höll vanten för ögonen fick jag en massa snö i ögonen. Jag kunde knappt se för ögonen blev tårögda. Och sen var det så kallt att det kändes som om mina öron blödde! Även om det bara är en liten bit att gå hem till min kompis så var det jobbigt! (dock var det inte lika jobbigt på hemvägen)

Men melodifestivalen var kul ändå. Fast vi satt mest och kommenterade och skrattade lite åt vad fånigt programmet har blivit. Iallafall jämfört med hur det var för några år sedan.
Jag tyckte inte att det var någon som stod ut i tävlingen den här gången, men de som gick till finalen var väl ok.



Syrran! Jag vet att du har det kul där nere i Marocco och Casablanca och allt var det nu är. Men när kommer du hem!!??

Skrivet av: Anonym

jo u jag vet inte riktigt sjalv nar jag kommer hem.. pa tisdag eller onsdag kanske jag vet mer:) halsa alla. nu ar vi pa vag till fes for en dag/ kramar. saknar er

2010-02-21 @ 13:32:59
Skrivet av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-21 @ 14:29:06

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback