tredje advent

Hej bloggen.

Idag har jag haft saker att göra. När jag klev upp på morgonen åt jag god risgrynsgröt! och sedan satt jag mig och tittade på Narnia-filmerna. (Visste någon att tredje Narnia-filmen kommer ut 25e december?) Lite pluggande och sen har jag hållit på att städa och grejja. 

Om någon kommer ihåg så berättade jag att jag skulle göra om i mitt rum. Databordet och datastolen skulle ut och en bokhylla skulle in. Nu är det färdigt! Igår åkte jag och mammapappa och köpte en bokhylla och nu har vi fixat till den och ställt den i hörnet där den ska stå. Nyss blev jag färdig med att städa och plocka bland grejer. Det var riktigt skönt att få i ordning på grejer. 
Det blev rätt snyggt ändå. Jag gillar dock inte att allt är trä överallt.... men alla har inte råd med en snygg stilren lägenhet tyvärr. Man tager vad man haver.
Här är en bild på det nyfixade hörnet i mitt rum.


Såhär såg det ut förut...


Jag har också hunnit en sväng till mormor och morfar idag. Vi åkte hela familjen och åt kaka och drack kaffe som ett slags minifödelsedagskalas för mormor som fyllde år på nobeldagen. Vi tittade i gamla fotoalbum, det är alltid kul!

Det här var ett rätt tråkigt inlägg, men jag ville skriva av mig ändå :)

God kväll! 




Skrivet av: Sofia Hassan

kolla på gamla kort är hur mysigt som helst! Iaf när äldre börjar berätta :) älskart!

2010-12-13 @ 03:14:54
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Skrivet av: Hachi~

sv: hoho, jaa! xD tack :D

2010-12-13 @ 09:09:30
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback