rosa ögonskugga

Jag älskar den här videon! ♥
Eller.... jag älskar Michelle Phan. Jag älskar den här looken som hon skapar i videon!


Ända sedan jag såg videon första gången för någon vecka sedan har jag varit besatt att få tag i ögonskuggan hon använder! Den är tydligen från ett kit som heter Make Up Forever Flash Color Case. Men den är superdyr så jag suckade djupt och gav upp :( .......Men!!
Jag visade ju en sminklåda som jag köpte idag med en massa ögonskuggor! Det finns flera nyanser av rosa i den! Men långt ifrån den färg som jag egentligen ville ha. Men jag får nöja mig....
Kolla... jag testade lite.... kanske inte så professionellt, men man får en idé hur det kan se ut :)


Rosa ögonskugga ftw :D


Skrivet av: emilia

hur ska du vara sminkad ikväll och vadska du göra?

2010-12-31 @ 10:09:16
URL: http://espot.blogg.se/
Skrivet av: Sannie

Gott nytt år! Har du något nyårs löfte för kommande år? :)

2010-12-31 @ 13:00:52
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback