outfit

En förhandstitt på min outfit imorgon :)


Jag tycker om att klä upp mig på julafton :) och julafton tycker jag är en högtid då man ska vara lite fin :)


Skrivet av: Hachi~

sv: hon är sjuk och kan inte göra speciellt mycket, hon sitter mest och tittar på TV hela dagarna. Hon har skit mycket pengar... hon är rik, jag lovar dig! Hon älskar att ge oss presenter vi önskar oss på födelsedagarna och julafton, vi brukar komma o hälsa på henne varje vecka, och efter vi fått ngt, då brukar vi typ komma med teckningar och lite så... hon blir så himla glad då >w< <3 ett tag visste hon inte vem jag var, så jag blev så glad igår när hon sa "det var så lite, Emmie. kul att du é så glá" när jag tackade henne och kramade henne >w<



OJ... det var inte meningen att skriva så mycket, HAHA! XD

2010-12-23 @ 14:05:25
URL: http://hachi.se
Skrivet av: Leia ♥

Ser fint ut :)

2010-12-23 @ 14:20:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback