min nya design

Imorgon lägger jag upp min nya design :D Den är så fin ♥

Den är inte så lik den jag har nu så det kan bli en "oj-känsla" tror jag ^^ Den är väldigt stilren.... och söt! 
Jag har spenderat en hel del tid på den och jag är rätt stolt och glad över den måste jag säga. 

Inspirationen kommer väl från mitt huvud :P inspiration att skapa något nytt från den icke-inspirerande bloggdesignen jag har nu :P
Men jag har alltid en massa idéer i huvudet :)

Jag längtar tills imorgon! Inte bara pga bloggen utan såklart också för att det är nyårsafton!! Jag har inte bestämt mig än om jag ska ha något nyårslöfte.... 
Man ska inte lova något som man inte kan hålla... men jag har något som jag verkligen vill förbättra mig på.... så frågan är om jag inte ska ta och lova det ändå. Då får jag nog lite press på mig och faktiskt tar itu med det ;D
Någon som har ett nyårslöfte? :)

Fel att dricka kaffe den här tiden?? Jag är sugen!!



Skrivet av: nea

aldrig fel att dricka kaffe!

2010-12-30 @ 22:01:24
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback