lyckad middag

Jag lyckades precis fixa till en supergod middag till mig själv! Jag har inte ätit så gott på länge! Och det var inte så avancerat heller! Potatis och qournbitar och lite kryddor typ.... lätt och supergott var det. Men jag är fortfarande hungrig haha! Jag får ta en macka.... 

Imorgon ska jag till skolan och framföra en sak muntligt - näst sista examinationen i den här kursen. Och sen på eftermiddagen ska det vara ett seminarium. Jag förstår verkligen inte varför de lägger seminarium under tiden vi ska sitta hemma med hemtentorna! Jag har inte tid att åka till skolan när jag behöver all tid jag kan få för att skriva den här tentan. De slarvar bort en dag, en hel dag som jag kunde ha lyckats skriva hur mycket som helst på!

Det finns två andra grejer jag vill berätta. Två glada nyheter.
1) Vi har köpt gran!! Tjohooo! :D Den står nu ute på balkongen och väntar på att få komma in dagen före julafton då vi brukar klä den :)
2) Lillebror har fått sitt första jobb! :D Både första, andra och tredje jobbdagarna har gått förbi. Det är riktigt roligt! Stora lillebror. 

Nu är det dags att stilla hungern och titta på film, sen sängen!!




Skrivet av: Hachi~

vad är "qournbitar"? x3

2010-12-14 @ 06:50:41
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback