knacklig röst

Jag har ju sagt att jag är glad att Jay vann Idol. Det förtjänade han ju minst sagt enligt mig. Men nu när jag lyssnar på honom på spotify och så..... så börjar jag gilla hans röst ännu mer. Annars tänker jag ju på själva uppträdandet på scen i helhet, men nu får jag bara höra hans röst och jag blir mer förälskad i den ^^ Så häftig och snygg röst.
Jag älskar den stilen på rösten. Jag föredrar killar som sjunger också älskar jag en lite knacklig, rostig, hes röst. Det är fint :) 


hur många har spotify förresten egentligen? (jag har det ;) )


Skrivet av: Hachi~

jag har spotify! :D loove ~ lyssnade på Jay idag faktiskt :D gillar vinnarlåten mer nu när jag knarkat den liite... xD ~

2010-12-17 @ 15:27:29
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback