klänning

Jag saknar min klänning så mycket!!
Det är min favoritklänning. Den är superskön och riktigt söt och häftig för att den är lång.
I somras eller i våras blev det ju mode att ha lång klänning. Många skaffade långklänning. Jag med. En klänning som jag blev förälskad i och fortfarande är det.

Just nu ligger den ihopvikt i garderoben. Undanstoppad till nästa sommar. Tyvärr har jag inga fler kort på mig när jag har den på mig.
Det här fotot är ifrån när jag var i Marocko. Jag kommer ihåg varenda kväll i Marocko. Mitt favoritland nr tre ;P

jag  min klänning





Skrivet av: Emma

sv; Hm.. jag är inte riktigt säker på om jag fattat rätt nu.. Men, menar du att du haft en annan blogg och vill länka till de äldre inläggen eller "få in dem" i bloggen, eller är det något helt annat?:)

2010-12-15 @ 19:41:31
URL: http://photosbyemma.wordpress.com
Skrivet av: Emma

sv; Jaha, då är jag med haha! Det är någonting som automatiskt finns i WordPress, jag tror inte att det går att fixa på något sätt när det gäller BloggEsse tyvärr!

2010-12-15 @ 21:54:08
URL: http://photosbyemma.wordpress.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback