jag på bild

Här är en lite äldre bild på mig när jag hade sådär väldigt kort hår. Det är snyggt på sitt sätt, men man blir ju snabbt trött på sitt hår. Just nu planerar jag att spara ut mitt hår. 


Jag håller faktiskt på att gå igenom bilder på mig.... i letandet efter en bra bild på mig att ha här på bloggen i sidpanelen. Jag sitter och fixar på en lite nyare, mer stilren design. Därför tänkte jag sätta dit en ny bild också. 

Jag har sjukt mycket bilder på mig. Men jag är nästan den enda som någonsin tar bilder på mig. Folk omkring mig har aldrig kamera.... därför tycker jag att det inte finns så mycket variation på bilder på mig. 
Jag vill ju ha en bild som verkligen ser ut som mig och som speglar min personlighet. Svårt att hitta!

Man skulle behöva en professionell fotograf och en stylist i garderoben ;)



Skrivet av: Pinsamt

Hej har du råkat ut för något pinsamt eller någon du känner?

Tipsa gärna om det i Pinsamt bloggen.

Självklart får du va anonym=)



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/

2010-12-21 @ 22:01:38
URL: http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/
Skrivet av: Hachi~

jag har inte alls många bilder på mig själv på min "Nya" dator >.< jag tog bort min profilbild för jag tyckte inte alls om den D: nu letar jag efter en ganska avlång som passar min meny :D



sv: Lindex i Falkenberg är SÅ tråkigt. jag har vart inne på Lindex i Halmstad (eller så var det Varberg) när jag tog bussen dit, och de hade lixom DUBBELT så stort som oss! O_O

2010-12-22 @ 10:10:18
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback