idag gäller det

humör: Pigg
plus: mina nära och kära
minus: fortfarande inga böcker i brevlådan
kläder: mjukiskläder
frisyr: utsläppt
låt: Dark Tranquillity - Misery's Crown
händelse: Z's födelsedag!
dagens drog: Kaffe
dagens måste: Kaffe
saknad: Marocko
önskan idag: att mina böcker kom med posten
ser fram emot: hösten
humör: Pigg
plus: jag började skriva på tentan innan jag åt frukost
kläder: mjukiskläder
frisyr: kråkbo uppsatt i svans
låt: Capricorn - 30 seconds to mars
dagens drog: Kaffe
dagens måste: skriva på tentan
saknad: Marocko
önskan idag: följa med till de som åker till marocko
ser fram emot: julafton

Ja! Jag satte mig och började skriva på tentan innan jag åt frukost. Jag är faktiskt så taggad idag. Jag tror det hjälpte att jag fick reda på att flera verkar vara klara med sitt arbete nu och inte jag. Lite mer press så klarar jag det säger jag ju ;D




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback