huvudvärk

Usch fy! Jag har världens huvudvärk! Jag har annars inte sån farlig huvudvärk, men när jag har det så går den bort lätt med en alvedon. Men nu har jag redan tagit en och det var länge sen... varför sitter värken kvar?? Eller vad är det för nåt?
Det värsta är att jag inte har kunnat jobba. Jag försökte efter lunch men jag var så trött och så pga huvudvärken så jag sov en stund och sen dess har jag inte gjort något. 
Vad ska det här leda till?
Jag vet själv att jag jobbar bäst med de här hemtentorna när jag är under press och det bara är någon dag kvar... men bara därför vill jag inte sitta och vänta ut den här dagen bara på grund av huvudvärken!

Nu får det vara nog!




Skrivet av: Hachi~

jag hade också svinont i huvudet i ons-torsdags o.O



sv: haha, knoow xD Fredrik tyckte det skulle vara kul att se min lista.. x'D lite läskigt.. x3



samma här! W den, och "Black Jesus" har jag lyssnat på skit mycket idag! Måste kolla in hans band också bara för det! :D ~

2010-12-17 @ 18:43:29
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback