en julklapp

Tjena tjena. 
Idag har jag bara varit lat. Jag var ute på en promenad förstås men annars har jag tittat på en massa filmer som gått på tv och så...
Jag tittade också klart på en hel serie. Det var ju bara fyra avsnitt a 13 minuter så det gick ju fort. Den heter Megane Na Kanojo och handlar om fyra olika tjejer med glasögon. :) Rekommenderas. 
På julafton delar vi såklart ut julklappar på kvällen faktiskt, som många andra gör. Men efter tomtegröten på morgonen så brukar vi öppna några klappar också. DÅ. Då fick jag en superfin klocka. Precis en sådan som jag har önskat mig. Så fin! :D
Dock har den gummiband som gör att det blir rätt varmt under... så jag ska faktiskt byta... det är synd, men det ska finnas nästan likadana med ett annat slags armband. 
Så det ska jag fixa imorgon...


Ha en fin kväll! 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback