bloggar

Här är alla bloggar som jag följer. Jag använder flitigt verktyget bloglovin :) 
Kan ju vara kul att se tänkte jag... någon kanske hittar en ny favoritblogg bland mina bloggar? Här i listan står de bara i bokstavsordning. ^^ Det finns bland annat illustratörer, modebloggar, "söta" bloggar, inspirerande bloggar.... 

~Hachi~

Barnboksillustratör Matilda Salmén

Blondinbella

Carolines mode - Artiklar och länkar

Foki

hellomiami

KENZA

Kokorochans blogg

London Road

lovefiona

Miyu みゆ

Modellbloggen med Emma Östergren

MY MILK TOOF

Nea i tyskland

SMÄM

StockholmStreetStyle

tyras


Skrivet av: Hachi~

Jag läser också Fokis, KokoroChans och Miyus bloggar! :D

vänta..

Hachi? :D aw, vad kul att höra att du gillar min blogg! >w< <333

2010-12-13 @ 19:27:04
URL: http://hachi.se
Skrivet av: Hachi~

sv: naw! :D Jag har lagt till dig i bloglovin nu också^^

2010-12-13 @ 20:08:32
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback